Andrea.

Thinking outside the box

29/3 Helgen v.13

Kategori:

Fredag

Tvingade mig själv till skolan. Var inte så farligt, kort dag. Tog tåget till kumla och shoppade loss på MAXI. Tog mig hem och började laga mat och efterrätt. Han precis ganska klart till älskling kom hem från jobbet och hjälpte till med det lilla sista. Tommy & Madde kom lagom till Let´s dance finalen och stort grattis till Magnus måste jag tillägga. Så värd vinsten var du! Visst, vi alla som har lite tränade ögon ser ju klart och tydligt att Laila har bättre teknik på alla vis Men, som tony skulle sagt, har man gått tre år på balett akademin så vet jag inte om man ens borde få vara med i ett sådant program?! Nog om det, kvällen var trevlig och jag lyckades till och med laga mat som gick att bjuda på :) Kyckling gryta och klyft potatis blev det.. tror att det var uppskattat.


Lördag

Vaknade upp och åt frukost med Tobbe innan han for och jobbade. Jag var kvar hemma och gjorde mig iordning & fixade liten lunch. Sen åkte vi hem till svärmor, åt mat och var sociala. Sen taggade vi sten hårt och drog oss vidare till Örebro & stans roligaste tema fest, Pimp´s & Hoe´s!!
Kvällen var hur rolig som helst. Men när det vart tid för utgång var jag helt slut. Tog oss till Klaras och stannade där i ungefär 20 minuter innan vi gav upp, tog oss en kyckling tallrik & en taxi hem... skönt att sova vill jag lova (rim). Bjuder på några härliga bilder ;)







Söndag

Söndags morgonen var tung vill jag lova... sedage oss upp och tjockade frukost, jag är en av dem som alltid är sjukt hungriga och sugna på mat dagen efter. Mums! Hade det allmänt mysigt, lagade lite mat så ringer telefonen och va kan jag säja.. vi är så klart två av alla dem som glömde att de var tid för att vrida fram klockan en timma så tjosan hej kasta sig iväg till dansen! Hem igen & äta mat och sen tillbaka! så klart inte så jobbigt för mig som har hållt mig sjuk i över en vecka så ingen träning för mig alls idag. Nu sitter jag framför tv.n med syster yster och funderar över om det är dags att börja plugga inför Kulturhistoria provet imorn kanske ?!

PUSS hej <3

Kommentarer

  • maddo säger:

    tack baby! o du maten & efterrätten i fredags var sååååå god! mumma <3

    2009-03-30 | 18:36:23
    Bloggadress: http://maddooos.blogg.se/
  • Emma säger:

    Men söt, du ä juh alltid så graciös o fin! Synd att ni inte orka stanna kvar längre på Klara's..

    2009-03-30 | 23:34:18
    Bloggadress: http://emmamariabjarned.blogg.se/

Kommentera inlägget här: