Andrea.

Thinking outside the box

26/3 Lalalaaa

Kategori:

Ååh du härliga väder, synd bara att jag inte lämnat huset på 4 dagar, söft! Hatar fortfarande mina baciller! men men är på bättringsvägen och tur är det för helgen kommer bli guuuld! Imorn blir det jätte vuxen middag med Madde & Tommy, jag ska laga mat.. duktigt av mig! Sen på lördagen skulle vi ju åkt till Lidköping & tävlat & gigat lite men men de är som vanligt man får reda på i sista sekund att de inte blir av så f*ck lidköping sa vi. Istället blir det Pimp´s & Hoe´s fest i Örebro hos ovannämda godingar. Feting kul ska de bli!! Ha redan fixat kläder, är sååå taggad!!!

Kommentarer

  • Maddo säger:

    Tagga som fan! Längtar, jag kom på en passande grej, vissa kan ju stå på tå men kommer aldrig upp till vår nivå ;) syyynd för dom som är korta! Puss

    2009-03-26 | 15:08:04
    Bloggadress: http://maddooos.blogg.se/
  • Maddo säger:

    Tagga som fan! Längtar, jag kom på en passande grej, vissa kan ju stå på tå men kommer aldrig upp till vår nivå ;) syyynd för dom som är korta! Puss

    2009-03-26 | 15:10:03
    Bloggadress: http://maddooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här: