Andrea.

Thinking outside the box

20/3 Modevisning & engelskaprov

Kategori:

FREDAG

Idag mina damer och herrar är det FREDAG!, denna underbara dag fylldes med följande;
 
8.2O - 9.55 Genrep inför modevisningen

1O.oo "Catwalk"

1O.25 - ? Fika, lunch, promenad

12.oo Engelska prov (gick bra)

.. och nu sitter jag här hemma i min systers rum och lockar hennes hår. Har vart en sinnes skön dag.. lite blåsigt, men de gjore inget. För helgen är här! Och de göttigaste är att om bara två veckor är det påsklov, aaah älska njut och glassa er i livets glans. Nu ska jag leta på något färgglatt att ta på mig ikväll sen ska jag rocka rumpan av ungarna på dansstudion, PARTY! Men så måste jag lägga till att prakt arslet själv glömmde kamera så bilder från Das Modeshow kommer så fort någon av dem smartare lagt ut dem :)

PUSS

Kommentarer

  • Greenbeans, Tre tjejer en kille säger:

    Tack så mkt, kolla in nu vi har nya parodier:)

    2009-03-20 | 16:04:57
    Bloggadress: http://greenbeans.blogg.se/
  • ida säger:

    Vart kan man se bilder från modevisningen? :)

    2009-03-22 | 23:31:35
    Bloggadress: http://mrsidh.blogg.se/

Kommentera inlägget här: