Andrea.

Thinking outside the box

19/3 Torsdag i mitt hjärta!

Kategori:

Sjung; ♪♫♪♪♫

Idag är det Torsdag, imorn är det fredag!
och sen är det hee-e-lg, då är man leeedig!
WOHO!!


Såå, dagen gick fort. Startade med genrep inför balmodevisningen imorse 8.oo-1O.oo. Gick bra, som väntat.. inte jätte svårt haha men de kommer bli skit bra!! Bra musik, roligt folk och fina kläder, hur kan det inte bli succe?! Slutade t.o.m tidigare idag, asso just nu flyter de på så bra. Fast egentligen gör det alltid det, life´s good helt enkelt! Imorn är de kort dag och det möts med tacksamhet. Måste inhandla mat, presenter och lite annat smått och gott, helgen kommer bli bra. Ska hitta nån riktigt fräsig outfit till imorn kväll, de vankas ju barn party! Sen så måste jag fundera ut nåt smaskigt att bjuda svärfar på on saturday, tips?? Madde hit med fläskfilé grytan?! Nu ska jag göra mig själv lite mellis, plugga engelska och sen bjuda min karl på middag, får se vad det blir för smaskigt.. Jag är Gordon Ramsey´s högra hand.


Ibland saknar jag de vit blonda, men så tänker jag på vilket helvette de var och hur slitet de blev och då försvinner tanken!

Kommentarer

  • c.j säger:

    Hett!

    2009-03-19 | 18:40:38
    Bloggadress: http://followthebeat.blogg.se/
  • sis säger:

    hahah, jag tror att gordon ramsey vet bäst!!

    2009-03-21 | 14:55:45
    Bloggadress: http://andreaschirmer.blogg.se/
  • Anonym säger:

    asså du är sjukt vacker, så fint med det där vita håret! :)

    2009-03-22 | 20:57:14

Kommentera inlägget här: