Andrea.

Thinking outside the box

11/3 Onsdag = ont

Kategori:

Jaha vaknade upp imorse i en varm famn, älskar det.. men de varade inte för länge för alla skulle flaxa iväg till sitt och så är det. Satt och åt frukost och slås av världens fetaste mensverk!!!! proppade i mig en tablett och tuggade till och med i mig en för att de skulle gå snabbare ut i kroppen. Fortsatte göra mig klar men de blev bara värre och värre.. stod ramför spegeln med jackan i handen och tårar i ögonen och då sa jag bara till mig själv "nee Andrea stanna hemma, de är inte värt det" så nu har jag kravlat mig upp i soffan och rullat ihop mig själv till en slags boll/foster. Satan va ont jag har!! asso i hur många århundraden har inte kvinnor haft mens verk? Plåster som hjälper mot snarkning, skumma krämer för typ analklåda eller va sjutton dem säjer på reklamen och fotsvampsalva det kan dem uppfinna men en tablett som skulle uppskattas av hälften av befolkningen på jorden de kan dem INTE klara av! jaja jag antar att dem gör sitt bästa forskar snubbarna! kanske är de just därför dem inte kommer fram till nån verktablett som hjälper, för de är massa gubbar som sitter och exprimenterar! eller så är jag bara ett extra svårt fall! sak samma, värme, avslappning och teé de funkar också ibland.


Är jag konstig om jag säjer att jag verkligen tycker om den här låten? den är ju jätte fin, djup och äkta. Säja vad man vill om Caroline Af Ugglas men de är ju hon som tillsätter charmen till låten. Jag vill inte ha nån "perfekt" Sahra Dawn Finer eller Carola typ, nej jag gillar att de är "smutsigt" och äkta.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    jag tycker också om låten på något sätt :O den har en fin text typ ? sen tycker jag inte om henne , men ja man kan ju blunda! ;) stackars andrew - kram på dig mitt hjärta <3

    2009-03-11 | 21:16:09
  • Johanna Nordin säger:

    det var från mig . :)

    2009-03-11 | 21:16:59
    Bloggadress: http://ohyeahjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: