Andrea.

Thinking outside the box

27/1 - 09 Dans dans dans

Kategori:

Ohoj matroser!!

Måndag

Jaha måndag betydde prao! Vaknade upp helt mör i kroppen efter helgens träning. Både jag & karl halltade upp till frukostbordet. Han for iväg till jobbet och jag stannade hemma och lagade lunch. Jag är så snäll som bjussar på krubb (haha krubb världens fulaste ord) Sen bar det iväg till dansstudion för att jobba lite. Satte ihop lite diagonaler till små tjejerna & la in ett hopp i de äldre brudarnas show. Lite läskigt faktiskt. Jag höll ju inte i klassen själv och tur va väl det för jag var piss nervös. Har aldrig undervisat förr men efter de två första kurserna vart de lättare. Hade privatlektion på kvällen med lena, gick väl så där..
Kom hem och tryckte räk mackor & sen pannkakor på det, hmm, höll på att kräkas upp allting. Jag känner ALDRIG när det är dags att sluta äta, typiskt!


Tisdag

För en gångs skull var det jag som fick ligga kvar i sängen när vissa andra var tvugna att kila iväg till jobb. Tog sovis & en fet frukost. Låckade håret och lunchade med pappsen. Snart ska jag ta tåget in till stan där Erika hämtar upp mig så ska vi två ta oss ut till Adolfsbergsskolan och undervisa i lite show dans :) kul/nervöst/spännande/läskigt!

PUSS

Kommentarer

  • syster säger:

    andrea du suger på att stava!! låckade?? semsta?? va fan gör du på svenska lektionerna?? :O XDXD

    2009-01-27 | 15:54:56
    Bloggadress: http://andreaschirmer.blogg.se/
  • Andrew the queen säger:

    men fuck off linnea! Jag stavar hur jag vill!!!

    2009-01-27 | 21:25:50
    Bloggadress: http://andreaschirmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här: