Andrea.

Thinking outside the box

20/1 - 09 Håltimma & bortskämd brat

Kategori:

Jao haow.. här sitter man i soffan, har haft en lektion på morgonen och nu stans fetaste hål timma, gött & surt när man kunde bytt och haft stans fetaste sovmorgon ist ?! jaja.. så är det..

Febern från igår är som bort blåst, måste vart ngon tillfällig natt/förmiddags feber hmm, jaja surt att missa en dag i skolan men å andra sidan kanske de var just hemma stanningen som gjorde att man frisknade. I eftermiddag tänker jag dansa iaf, vissa kommer aggra men jag har väntat på jazz klass hur länge som helst så jag ska vara med! Sen drar discon igång ikväll, tjohoo äntligen ska jag sväääättas! ska bli riktigt gött. Hoppas på mycket styrka för de behövs. Måste börja träna magen... Och armarna...Och benen.. hmm de var inte så bara.. jaja måste börja styrka till mig!

Nu kanske jag ska plugga till mig lite också.. missade ju idrotts provet igår men tydligen var det ap lätt så läser igenom pappret en gång eller två och sen får de gå som de går ;)

Måste packa också, drar direkt från skolan till studion, ja är så bort skämd, tobbe kommer å hämtar mig hahah jaja erbjuds de lyx tackar man väl ja?! :D

Och på tala om studion, så har vi prao nästa vecka och en annan ska ju hänga med självaste bossen. Ska praktisera med lena i en vecka.. hm undrar hur det bli?! Antingen sten hårt eller soft inget mitt emellen, antagligen sten hårt. Undrar va hon säger när jag ber om ledigt det första jag gör för konserten?

PUSS <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: