Andrea.

Thinking outside the box

16/1 -09 "Kina mat & Oasis i lurarna"

Kategori:

Torsdag eftermiddag/kväll

Satt hemma i soffan klar och redo. Dörr klockan ringer och där står min underbara karl. For iväg med bilen och grejjade en hel massa innan vi till slut lyckades ta oss till bion och hämta ut biljetter. Såg Yes man (andra gången för mig). Asso den är så himla bra. Man blir så lycklig och peppad på livet. Senare gled vi ner till Bamboo och åt middag.. tack för en torsdag utöver det vanliga. Kom hem och glodde lite på tv men lyckades övertala honom om att vi skulle upp tidigt och jag tar väldigt lång tid på mig att somna så de vart i säng tidigt...


Fredag

..Höll på att krossa min mobil när den ringde för väckning imorse. Uuusch! Vissa kunde ligga kvar men en annan var tvungen att tvätta håret och fiffilura med allt annat som vi tjejer bara måååste innan vi kan pallra oss iväg.
Hur som helst en soft dag. Hade min sista labb Mohahah så nu börjar man 10:35 resterande fredagar, woho för det! Sen tyska och engelska och tack & good bye till skolan. 13.25 satt jag i min sköna soffa med varm choklad, Mums

Ikväll vet jag inte hur det blir, tror att jag ska hem till johan med resten av skojjarna och specka film. Ingen fest för mig ikväll. Tänkte som hastigast att jag, ealberg & jansson skulle tagit oss en tripp till stockholm på en fest där men de blev det inget av. Och när jag tänker efter så var det nog ingen prima ideé alls av många andledningar haha
Nej de blir hallsberg i stället. Ganska skönt det med.

Sitter och lyssnar på massa Oasis låtar här, måste lära mig texerna så man kan sjunga med på konserten i slutet av januari :D Wohoo!

Jösses allt är ganska kanon i livet faktiskt, diskuterade det här om dagen, att man har det jäkligt bra om man tänker efter. Ganska lyxigt nästan.. Det blir vad man gör det till

Kommentarer

  • Ptn säger:

    Så du ska också på oasis i sthlm?

    2009-01-16 | 17:04:48
    Bloggadress: http://ptn.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Ja satsar all min energi på Wonderwall o Don't look back in anger- resten får ni andra ta! :) O idag boka ja en minibuss som ska ta oss t Globen! Wiiiie! Ps. DU kör! ;)

    2009-01-16 | 18:08:15
  • Emma säger:

    Ja satsar all min energi på Wonderwall o Don't look back in anger- resten får ni andra ta! :) O idag boka ja en minibuss som ska ta oss t Globen! Wiiiie! Ps. DU kör! ;)

    2009-01-16 | 18:09:06
    Bloggadress: http://emmamariabjarned.blogg.se/
  • Andrea säger:

    Ja, Oasis here we come! Amen va gött! Då vill jag meddela alla involverade i resan att vi startar på måndags morgonen eftersom att jag kommer köra i "safety-first-30km-i-timman"

    2009-01-16 | 18:29:14
    Bloggadress: http://andreaschirmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här: