Andrea.

Thinking outside the box

7/4 Helgen v.14

Kategori:

Hej hej

känns som en evighet sedan jag skrev men i helgen har jag haft fullt upp:

Fredags kvällen vill jag aldrig mer tänka till baka på någonsin igen, är så glad och lycklig över att jag har dig tobias ♥

I lördags var det tävling i Stockholm. Det gick bättre än väntat med tanke på mitt kroppsliga tillstånd. Hostade så efter fjärde dansen (paso Doble) kände jag "hostar jag nu, då kräks jag!" så efter Jiven kastade jag mig av golvet och fick hålla upp armarna över huvudet för att kunna andas. Berodde nog inte bara på mtt crapiga imunförsvar utan också på den dåliga luften, värme böljan som passade på att smyga sig på oss i den trånga gympa salen och framför allt.. min kondition som inte är vad den brukade! Hamnade hur som haver på 8 plats av 15 tävlande.. får vara nöjd, försöker vara nöjd!

I Söndags var det egen träning eftersom att allas våran kära Lena tog sig en tripp till Thailand. Vi tränade på lite nya lyft och hade mest lite soft strechning. Sköönt! Söndags kvällen avslutades med jätte gott grillat kött & mumsigt persiljesmör, äälska kött! Sen måste jag bara nämna den underbara natten ♥

Måndag = sola, plugga psykologi och laga mat..
Kände mig lite som en hemma fru. Tobbe var på jobbet och jag bara pusslade runt hemma och lagade mat till honom. På eftermiddagen tog jag bussen till stan och gjorde en liten runda i solen tillsammans med Lydia :D Hur mysigt som helst att bara gå runt och prata, sitta runt och snacka, med en Pecannöt kola milkshake i handen. Senare mötte Empelompen upp oss och vi åt smaskig middag på Böffe. Glass bufé på det så klart. Många skratt och mycket snack som behövdes ta igen sen gled vi iväg mot bion & skrattade åt Kenny Starfighter! Inte lika bra som jag hoppats men rolig :) Björn Gustafson skulle vart med mer ;)

Jag, Lydia & Emelie
Är så stolt över er två, dansare! <33

Ikväll blir det klass och privat med Tobbe.K kul att träffa honom igen.. de blir alltid en frisk fläkt i träningen.

Ska skrapa ihop en lunch till mig och syster nu
PUSS

Kommentarer

  • charlotte säger:

    andrew, vilken dag/kväll glider vi mot krogen? :))

    (om du kunde, vill säga?) :D

    <3

    2009-04-07 | 18:47:50
    Bloggadress: http://chharlotteb.blogg.se/

Kommentera inlägget här: