Andrea.

Thinking outside the box

21/4 Tisdag

Kategori:

har vart en bra dag hittills. Fick reda på igår natt att de var sovmorgon så jippi! Började med tema arbete i skolan och bla blaah! Nu sitter jag hemma med varm oboy & socker bulle, MUMS!

På torsdag Andrew & Emmy goes Movie stars haha de ska spela in fler scener till Håkan Nessers ".och picadilly circus ligger inte i kumla" och vi ska vara statister, tillsammans med 198 andra, men de ska bli kul att klä ut sig, och har man tur svichar vi förbi i nån scen haha kul kul!

Så här sitter jag sjuk & tråkig, gör puss munnar i kameran & ska jag späcka gamla avsnitt av Greys Anatomy & sen back to school!

Kiss kiss Bang Bang

Kommentarer

  • Linda säger:

    jag skulle också åkt på sån där statist interjuv men jag va inte i hallsberg då =( men hoppas att det går bra för dig =D! Kram

    2009-04-22 | 08:56:46
    Bloggadress: http://lindaj88.blogg.se/

Kommentera inlägget här: