Andrea.

Thinking outside the box

20/4 Måndag kl 9.33 och..

Kategori:

den här mogonen har gått från Absolut skit volym .5 till Absolut perfekt .nr1.. Vaknade med en satans feber så ingen skola. Känns som att ledighets lappen jag ska lämna in inte kommer beviljas precis, studiebidraget ryker säkert snart & ja vad mer för skit kan drabba en just nu? Kunde knapt äta frukost men mamma tvingade i mig te & macka så de va ju alltid nåt. Men nej nu till det posetiva! Jag hatar att prata i telefon och har jätte svårt för att ringa folk men nu äntligen så fick jag tag i Roffe och har bokat tid med honom på onsdag kväll. Han jobbar som Kinesiolog och ska försöka hjälpa mig att ta reda på varför jag alltid är sjuk för de är ju nån slags förbannelse över mig. Jaja så de är bra, de andra braiga är att febern redan är borta så imorn är det back too school som gäller! Nu ska jag ta mig ett långt härligt bad, skrubba bort brun-utan-solen från i helgen och börja jobba på en äkta bränna inför sommaren. Det var ju jätte fint väder på påsklovet och då lyckades jag till och med få lite snygg färg och rand men det var ju helt ovärt eftersom att de gula giftet skulle på. Nej mot badkaret!

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: