Andrea.

Thinking outside the box

1/4 April, april

Kategori:

Första April och jag har lyckats ungå att bli lurad.. tror jag iaf! Själv så knopade jag ihop ett skämt á la parlamentet stile:
Tog en påse som jag skrev Johan Lundbergs påse på. Sen la jag i massa lappar med knäppa påståenden.. tack Björn Gustafsson för dina sjuka ideer! Satt upp den på hans skåp imorse men vet inte om han han se den eller om nån dum jävel han slita ner den för jag när gick förbi skåpet på vägen hem så var den borta.. men men nån måste ju hittat och läst iaf :D

Så idag var en underbar dag.. eller var? den är ju INTE slut ännu.. hade sov morgon och fick vakna brevid min älskade. Åt till och med frukost tillsammans med mamma. HAde två lektioner & lunch sen var de slut vid 12.10, wünderbar! Mera sånt tack! Sen tog jag en promenix hem med min lila cykel och bara njöööt av solskenet.. de är ju andra vårdagen vi har här men det känns som den första "riktiga" för idag satt folk utomhus på rasterna, våren är underbar.

Ikväll har vi privat men jag hostar fortfarande :/ får köra lite teknik...


Hittade en galen bild på mig från i lördags.. asso jag ser helt vidrig ut men här ser vi ett bevis på min kärlek till affro hår.. lyckades på någotvis få med mig detta hem så du som saknar detta, hör av dig så ska du få tillbaka din frippa!

Ska nog ta mig en fika ute på altanen PUSS

Kommentarer

  • EMelie säger:

    Haha, var det du som hade satt upp påsen, jag och natti funderade på varför Johan hade en påse på sitt skåp. hahah klockrent!!

    2009-04-01 | 13:11:56
    Bloggadress: http://emelieastemoo.blogg.se/
  • Emma säger:

    Snor du folks peruker, Andrea? Inte schjyst! ;)

    2009-04-01 | 17:09:13
    Bloggadress: http://emmamariabjarned.blogg.se/

Kommentera inlägget här: